Alla inlägg under september 2010

Av Sanna Heikka - 30 september 2010 15:15

Gick upp 07 imorse för att cykla till Sara. När jag kom dit så tog vi en promenad med Ragnar till Ica där vi köpte varsin youghurt. När vi kom upp ringe vi till Maria, eller ja samtidigt som Sara ringde så gick hon utanför fönstret. Vi följde med Maria till hennes lägenhet, som hon har sagt upp för att jag var intresserad av den. Jag blev iaf inte mindre intresserad av att kika på lägenheten. Jag hoppas verkligen jag får den :) Det skulle vara perfekt. Sen kom Putte förbi här och Sara skulle iväg på ett ärende, så vi la oss och kolla film, men Putte slocknade direkt, jag sov också en stund. När Sara kom hem igen hade hon med sig kinamat :) mums. Nu har hon hjälp mig att fixa denna blogg, som jag då tycker verkar enklare än den jag haft tidigare. Ikväll blir det en sväng ner till Lustgården Zoo :) Alltíd lika roligt att åka ner dit och titta lite och prata lite.
Sen blir det myskväll med skräckfilm och godis :) Massa mys <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards